Dashboard | +Follow
Dırеctıonеr •

Vas Happenin ?


Aunie Affy, going to be 16


Messages







Credit

Template is made by Putri Myresa , background is get from Dolliecrave  and  Ixora , Please inform me if i forgot to credit you stuff .

© Copyright 2012. All rights reserved.

Aku & dirimu part II
okayyy ! today ak nk continue cer ak yg smlm .. :D

Dua tahun kemudian ,

hadi tidak lagi mengejar cinta sejati nya pada affy , kini dia bahagia dilamun cinta dengan ieka.dua tahun sebelum ini ,segalanya porak peranda , masing-2 tiada hala tuju masing-2.namun selepas hadir nya seorang jejaka baru yang bernama BEN KASYAFANI di sekolah itu , segalanya telah berubah . tidak disangka jejaka itu begitu ramai peminat sehingga kan ieka juga pernah berangan untuk bersama nya kelak namun takdir menentukan jodoh masing-2 . malam ini , RAUDHAH dan ADHA mengadakan majlis akad nikah di alor star , kedah.

malam yang sungguh nyaman , menghirup udara segar , ternyata membuka lembaran baru buat mereka berdua . affy datang bersama syamsul berdua-duaan disana . kelibat ieka dan hadi ternyata mencuit mata yang memandang , mereka berdua begitu mesra , bagaikan pasangan suami isteri . ketika affy dan syamsul mencari tempat yang sesuai untuk melabuhkan punggung , tiba-2 mata mereka berdua terpandang kelibat baim , dia berseorangan tanpa marsha , pelik memang pelik . sekilas pandang , affy ternampak marsha bermesraan dengan jejaka baru di sekolah mereka dulu ,ben . astaghfirullahalazim , sampai begitu sekali perasaan marsha . tak disangka , hubungan dia dengan baim selama ini memang rapat , selalu bergurau senda , malahan jika marsha hendak ke tandas sekalipun , baim pasti akan menjadi pengawal keselamatan nya . namun , segalanya kini tinggal kenangan , baim dan marsha sudah BREAK . sayu hati affy dan syamsul melihat baim berseorangan tanpa ditemani sesiapa , sedangkan hadirin yang datang malam itu masing-2 mempunyai pasangan. marsha berpegangan tangan , berpelukan dengan lelaki itu ,ini memang benar-2 keterlaluan .sengaja ingin membuat baim iri hati padanya . lalu , tanpa segan silu nya , affy memarahi marsha , kenapa dia sanggup meninggalkan baim sedangkan lagi tiga bulan mereka akan melangsungkan petunangan . marsha terdiam seketika . kebetulan pada masa itu ieka turut berada di sisi affy , dia juga sempat menahan tangan affy daripada menjadi sasaran pada muka marsha .

lima belas minit kemudian

tetamu-2 dah pun berdiam di atas kerusi masing-2 .majlis telah dimulakan , diaminkan doa dengan lemah lembut nya , alahai , comel sungguh si raudhah tu. selepas doa habis dibacakan , tanpa membuang masa , adha terus mencium dahi raudhah , dalam hati ieka berkata , "


agaknya bila lah dahi ak yang suci ni dapat dicium oleh hubby kesayangan ak " tiba-2 ieka tersentak apabila bahu nya ditepuk oleh affy . setelah selesai segalanya , masing-2 meminta diri untk pulang . dalam perjalanan , syamsul mengelamun , bilakah masa yang sesuai untuk dia memberitahu affy bahwa dirinya itu bukan abang kandung affy dan menyintai nya. affy juga tidak ketinggalan mengelamun sendirian , memikirkan baim , apakah dia sanggup menjadi teman wanita baim kembali ? segalanya menjadi tanda tanya , jangan lupa nantikan siri yang seterusnya dalam pakej mustika ,saluran cootra :D