Dashboard | +Follow
Dırеctıonеr •

Vas Happenin ?


Aunie Affy, going to be 16


Messages







Credit

Template is made by Putri Myresa , background is get from Dolliecrave  and  Ixora , Please inform me if i forgot to credit you stuff .

© Copyright 2012. All rights reserved.

нαρρʏ мσтнɛя'ƨ ∂αʏ !
       8 MEI 2011

sis : ary ny ary mnde ea ?
mom : ary ahad lha .
sis : ehh bukannn , 
mom : pastu ?
sis : ary ny ary IBU lha umiiii ! :)
mom : [smileeeee]  

Hari ini diperuntukkan wanita-wanita istimewa.
Wanita-wanita dengan segudang prestasi, dgn segudang kasih dan pengorbanan bg keluarganya,
dgn banyak perbuatan besar yang nyata terlihat :)




  Jasa Ibuku
BERTAHUN-TAHUN IBU MENGASUHKU
BERTAHUN-TAHUN PULA AKU TAK BERTERIMA KASIH
AKU TELAH LUPA AKAN JASA IBUKU
AKU TELAH LUPA SEMUA DOSAKU PADA IBUKU

IBU, 
SEMBILAN BULAN ENGKAU BERJUANG MENGANDUNGKU

LALU ENGKAU BERTARUH NYAWA MELAHIRKANKU 
PERJUANGANMU SUNGGUH BERAT IBUKU

MAAFKAN AKU IBUKU !
AKU TAK PERNAH BERTERIMA KASIH ATAS JASAMU

IBU,
MAAFKAN ANAKMU YANG BANYAK BERDOSA PADAMU INI
SEKARANG, AKU AKAN BERTERIMA KASIH PADAMU 
ATAS SEGALA JASAMU YANG TAKKAN BISA KUBALAS
 
SAMPAI BILABILA 


HAPPY MOTHER'S DAY
we bring smile in ur ways ,
we just want to show ,
how much we really care ,
HAPPY MOTHER'S DAY
and we want to say ,
You're the greatest 
mother anywhere ! 


ILOVEYOU
umii , mama , bonda , 
ibu , mommy ! :)