Dashboard | +Follow
Dırеctıonеr •

Vas Happenin ?


Aunie Affy, going to be 16


Messages







Credit

Template is made by Putri Myresa , background is get from Dolliecrave  and  Ixora , Please inform me if i forgot to credit you stuff .

© Copyright 2012. All rights reserved.

Hmmm !
gua hari ni ada masalah .

kay gua tak mau cerita kat lu .

serius gua tak suka kongsi cerita bgini dkt lu org .

and gua rase lu pon tak mau dgr apa yang gua nak cerita .

betol tak ?

sebenarnya perkara ni berlaku

sebab gua lupa nak tengok kiri kanan .

gua lupa nak berlakon .

lakonan itu penting !

supaya Dato' Yusof Haslam

bole "lamar" ak acting

dlm filem terbaru dia nnty \m/

insyaAllah keluar tahun 2036

gua 25 tahun , anak dia 49 .

#kayy tipu

**************************************

masa  tu dalam otak gua just fikir

"balik! balik! ouhhyeahh!"

sekarang gua yang kena .


gua suke . gua suke gile . gua suke sgt .

gua tak sbr nak dtg sklh .

hey WEDNESDAY !

tggu gua ye .

gua dtg nnty .

itu first day gua exam .

gua just berdebar utk exam .

yg masalah gua tu ,

lupekan jahh .

gua tak heran . gua pon xsuke sebenarnya .

gua terpaksa je .

sbb tu gua ada dkt situ .

hey WEDNESDAY !

nnty gua dtg dgn senyuman

yg dihiasi dgn lesung pipit gua yg manis ni .

gua buad muka cam takde masalah okay .

bila dah kene , gua siap sedia

utk  ACTING !

gua harap lakonan gua

diterima director SYAMSUL YUSOF gua .

lu doakan gua ye .

 
moga WEDNESDAY nnty

menjadi hari bersejarah buat gua

sebab dapat

memenangi

ANUGERAH PELAKON PEREMPUAN TERBAIK

aminnnn ! :)