Dashboard | +Follow
Dırеctıonеr •

Vas Happenin ?


Aunie Affy, going to be 16


Messages







Credit

Template is made by Putri Myresa , background is get from Dolliecrave  and  Ixora , Please inform me if i forgot to credit you stuff .

© Copyright 2012. All rights reserved.

Haiii ! (:
hari ini aku bersemangat nak update blog . pasal apa aku pon tak tahu .
kayy , malam yang sungguh indah dihiasi dengan bulan bintang .
angin yang bertiup kencang menyebabkan rambut aku terhuyung hayang
kesana kesini kemari . #kay tipu jee
aku bosan sebenarnya , sebab tu aku rajin sangat nak update blog ni .
haa , sekarang dah dapat jawapan untuk soalan aku tadi .
back to our title today class , cehh ;p aku sebenarnya
nak menyatakan rasa kesal aku pada rakyat hulu jelata .
#merepek
takde arh kan , kenapa perlu ada larian 1 malaysia ?
kenapa ? untuk menguruskan badan ?
untuk mengurangkan lemak ?
untuk bertambah slim ?
untuk apa sebenarnya ?
heh -.- tak paham betol lah kan .
kalau aku tak datang besok , adil tak ?
hahaha xD adil jugak kalau hari selasa nanti aku kene denda .
woahhhh ;p sukeenyeitewww 


tengok letuwww! sampai kan gambar pon bergegar 
sebab aku terlalu gembira\m/
haha ;D gambar tu bergegar sebab jurufoto yang 
snap tak berapa professional .
tapi still comel aite ? huahua -.- 
aku sedekahkan gambar tu sebagai penutup kay !
byee (: