Dashboard | +Follow
Dırеctıonеr •

Vas Happenin ?


Aunie Affy, going to be 16


Messages







Credit

Template is made by Putri Myresa , background is get from Dolliecrave  and  Ixora , Please inform me if i forgot to credit you stuff .

© Copyright 2012. All rights reserved.

Jejaka S ?
Hari ni mungkin hari bertemu jodoh satu sekolah . errr apa aku merepek ni ? -.-

#ini adalah cara terbaik bagi mengelakkan daripada dikenali oleh sesiapa !

kay , hari ni mungkin rezeki kami . gadis A dan aku sedang menunggu di dalam kelas , mereka datang sekolah , jejaka Z didepan dan jejaka S di belakang , tidak begitu jauh ibarat mereka hanya senggang kan satu orang manusia . di surau , jejaka S tadi sedang baca Quran . di sebelah kanan dia berhadapan dengan aku adalah jejaka Z yang takde kene mengena dengan aku dan sebelah dorang , jejaka2 yang tak diketahui nama . mereka adalah NAQIB . apa itu naqib ? tanya ustazah sekolah kau . muka2 naqib tidak begitu jelas kelihatan sebab dilindung oleh manusia yang menyibuk di hadapan aku walaupun hakikatnya aku duduk dalam barisan kedua hadapan sekali . mata aku bertentang dengan mata jejaka Z manakala gadis A bertentang dengan mata jejaka S . yea ! itu tidak adil . kami harus tukar tempat . tapi tidak mengapa janji kedua2nya dapat dilihat .

jejaka Z kusyuk membaca Quran tetapi jejaka S tidak sama sekali! ini kerana mata nya sekilas pandang pada al-quran dan sekilas TERpandang pada aku . Eeiiww perasan nye -..- barisan aku adalah budak paling baik kerana kami tidak mempunyai satu pun al-quran ditangan . tapi kami tetap dapat menghafal nya dimulut . hebat bukan ? :p

after siap semuanya , jejaka S dan jejaka Z mengangkat mukanya dan menyandar kan diri pada dinding . mata mereka melilau-lilau mencari kami . muahaha xD kay maaf , perasaan aku sedikit bercampur baur hari ini . mata aku dan jejaka S bertentang , dan dia tengok tengok tengok kemain lagi lama . FUHHH ! gila apa ? =.= gadis A dan jejaka Z juga sama . hurgh ! disebabkan aku terlalu perasan , maka aku menundukkan muka aku kebawah sambil MENGcoverkan diri . hoho xD

dan selepas selesai semuanya , mereka mengambil tempat masing2 tapi masih lagi berhadapan dengan kami ! yeee ! jejaka Z duduk dibelakang manakala jejaka S didepan . jodoh lagi . sekejap demi sekejapa jejaka S memalingkan muka nya dan melihat kami dengan muka yang masam cuka! ohh perasan nya -..- kenapa aku cakap begitu ? sebabnya dia telah mengetahui satu rahsia yang ada pada kami , maka dia berbuat begitu untuk menarik perhatian aku ! eehhh , no no no !! entah , aku pon tak tahu apa motif dia yang sebenar ? ia menjadi persoalan bagi kalian tetapi bagi kami tidak ! hewhew :)