Dashboard | +Follow
Dırеctıonеr •

Vas Happenin ?


Aunie Affy, going to be 16


Messages







Credit

Template is made by Putri Myresa , background is get from Dolliecrave  and  Ixora , Please inform me if i forgot to credit you stuff .

© Copyright 2012. All rights reserved.

Jiwang Karat
Bosan ! yeahh teramat lah BOSAN! ada idea ? shopping ? hurmm , belom tiba masa yang sesuai . kuikui . what ? listening music ? erghhh , lagu apa ? hurmm . hah ? online-ing ? errr bila aku online jee , aku mesti tenung lama2 dekat muka facebook ni , bila aku bosan , mula lah aku taip kat buku dia . tapi takde pulak stalker yang nak tolong ringankan tangan untuk LIKE ! ohh yeahh , I know and very2 know that I'm not HOTTEST like youuu ! is't ?

- baju kasual raya -
- beg raya -
- selipar jepun raya -
- make-up raya -
- shawl raya -
NOT YET DONEEEE !

hebat tak ? elehhhh jeles letewww ! puuuiiii . well , aku kann , dekat last2 puasa baru terhegeh2 nak beli . hello , I'm buzy okay ! B U Z Y ! youu got it ? muahahahah xD . tak kesah lah kann bila nak beli , janji semua yang aku list tuuu WAJIB ada dengan aku before raya ni ! kalau takkk .. kalau takkk .. kalau takk ... *some text missing* ... hikhik ! :D

ohh yeahh , ada story sikit . kelmarin , cg SIVIK kelas aku masuk . setelah beberapa hari / minggu tak masuk , akhirnya melangkah jua kaki nya ke dalam kelas aku yang tak berapa omeyy itu . #ehhadayangterasake . 40 minit kami diberi juadah yang enak iaitu CERAMAH yang bermotivasikan diri sendiri . aku suka sangat dengar , tak tipu . yang aku tak tahan , ada satu dialog cg cakap camni :

"jangan suka sangat "cokek" orang lain , tambah2 kalau dia jenis yang suka melatah benda yang tak baik . kalau setakat keluar perkataan "ohhmakkkau" takpe lagi , tapi kalau keluar perkataan "BUUUUUUUUUU" haaa ! kann naya tuuuu . [paham2 sendiri lerr apa maksud buuu tuu]"

kay aku terasa . maluu muka aku :/ sebab nya perkataan tuu dah puas keluar dari mulut aku .cg cakap jangan jadikan ia satu tabiat yang kurang baik . hurmm :'( i'm sorry sir but i'm not perfect , not perfect ! I hope I can changed my behaviour . Next week , I wish the words would not come out again from my mouth . Insyaallah . o.o

- SAYA MESTI MUHASABAH DIRI SAYA . COOL AUNIE :| -





give me hug pleaseeeee ? T.T err do youu have feelings darl ? if so , please pity right for me as a friend . I am not strong . NOBODY PERFECT HERE ! :'( sobssobs !