Dashboard | +Follow
Dırеctıonеr •

Vas Happenin ?


Aunie Affy, going to be 16


Messages







Credit

Template is made by Putri Myresa , background is get from Dolliecrave  and  Ixora , Please inform me if i forgot to credit you stuff .

© Copyright 2012. All rights reserved.

Rain over me ! muahaha xD

ouhh hi warga blogger sekalian . apa khabar ? sihat ? agak lama aku tak update blog aite ? yeahh aku memang malas tak macam korang yang rajin update status karut2 tah pape . #terasake . Herghhh -.- malas nya aku nak menaip . letih kau tahu . tambah lagi bulan puasa macam ni . kering tekak aku . T_T ehh ehh tak baik merungut . astagfirullahalazim .




- ATTENTIONNNNN !!! -

tefon aku buat hal lagi ? ohhh yeahh ohh yeahhh . aku suka + tidak ! now screen tefon aku jadi gelap . tak nampak pape but still boleh guna . tapi kalau duk kat tempat gelap , memang haram akan nampak ! nampak lubang hidung aku sendiri adalah =.= simcard and memory telah kubuang jauh2 . and now korang tak payah mengada2 nak text or call aku , paham ? wehhh aku nak tefon baru :'( nak belekberi ouhh ! aku sakit hati gila vaveng dengan tefon aku tuuuu , suka sangat buat hal . tau arhh dah meluat tengok muka aku , kot ye pon tunggu lah dulu aku nak kumpul money banyak2 . *untunglah korang ada orang tolong belikan tefon baru* atleast aku pandai berdikari , nak beli sesuatu guna duit sendiri . tak macam korang masih berharapkan duit mak bapak . huh ! #terasake . so in a few days , aku tak otp okay ! and tefon aku otw nak pegi hantar masuk bengkel . otw baruuuuu . nasib jeee kali ni dad aku nak tolong bayarkan . mana tak nya , sebelum ni aku dah habis berapa puluh hengget layan tefon tu punya pasal ! ohh emm jayyy ! thanks daddyyy ! muchhh lovessss <3 <3 #menyampahkemampuskau

okay ! aman sekejap hidup aku tanpa tefon . takde lah tiap2 pagi aku bangun , tangan gerak2 nak capai tefon , kotkot ada text dari ehemmm kee . hohoho XD gurau saja . tak suka arh kapel2 ni . maksiat tahu . dosa tahuu . tuhan pon tak suka tahuu .#yeke. muahahaha (Y)

ehemm ! kay arhh . sakit dada aku duk meniarap ni . kering tekak ! kering tekak ! kering tekak ! eeiiiii tah kenapa rasa badmood jee hari ni ! dah lerr semalam kene tuduh dengan bro aku , screen tefon rosak sebab jatuh . wallawehhh lu ada bukti ke nak tduh gua cenggitu ? tamporr kanggg ! tefon kalau uzur , bila2 jee boleh jatuh sakit . kau tahu ? macam kau lahh , kalau dah takde jodoh dengan awek kau , tak kekal lama jugak ! nasib baik aku puasa semalam , still boleh bersabar . kalau tak dah lama aku nyumpah2 dekat kau . herghhh =.= chillll aunieee :3

" long , mg nak beli tefon baru kan kan kan ? "

" meh kita kongsi duit nak , mg kumpul rm500 , aku kumpul rm500 ."

"pastu kita beli arh belekberi ke , blueberi ke , pinkberi ke . hoho xD "

#ehhhh aku dah start merapu dahhhh . errr gtg yeahh . chiaoooooo !

ASSALAMUALAIKUM to all muslim ! selamat berpuasa dan selamat berbuka dan selamat bersahur ! (: