Dashboard | +Follow
Dırеctıonеr •

Vas Happenin ?


Aunie Affy, going to be 16


Messages







Credit

Template is made by Putri Myresa , background is get from Dolliecrave  and  Ixora , Please inform me if i forgot to credit you stuff .

© Copyright 2012. All rights reserved.

Awesome! Ehh ?
Nama dia Rizki! Dia hensem dan dia abang saya! kay semua diam! -.-

Assalamualaikum . Cehh harini konon warak sikit ye :) 29 Disember 2011 , Ending Tentang Dhia right ? Ombak Rindu keluar dalam Youtube right ? WTH! dekat timeline semua duk tweet pasal benda ni ! " Zikir dengan Dhia mati bersama , howw sweet! " " Meleleh air mata , kesian Izzah kene layan Harris mcm tu " " Mak si zikir [tentang dhia ] duakalilima je dengan mak si harris [ombak rindu ] " urghh! pleaseeeee lah! if semua duk tweet pasal benda ni , bila pulak aku nak selit pasal NADA CINTAAAAAAAAA ? tolong ahh! nada cinta tadi pon best hapewww! ahaha , suke gilee time tengok part susan berbaik dgn rina tu! en enn ennn ? :p and one more , seriously tak sangka kayy! memang tak sangka yang dorang pernah kenal sebelom ni ? haha guess who ? well , they're .....teett! malas nak taip panjang2! kayy gerak luuu! byeee :D