Dashboard | +Follow
Dırеctıonеr •

Vas Happenin ?


Aunie Affy, going to be 16


Messages







Credit

Template is made by Putri Myresa , background is get from Dolliecrave  and  Ixora , Please inform me if i forgot to credit you stuff .

© Copyright 2012. All rights reserved.

Take Me To Your Heart :>



Ewahhh hehe ^^ apa habaq somua ? sehat dakk ? habaq mai kat cheq naa kalau hangpa somua dak sehat . mana lah tau kot2 cheq dapat obat hangpa hak tgh saket sekaghang ni :D cheq nak habaq kat hangpa hak dok baca cheq punye blog ni yang cheq ada buat skrip pasai cheq punya kesah lah ? hangpa paham dakk ? gini , cheq ni sebenarnya .. potpetpotpetpotpetpotpet *cakaplaju2* .. haaa! gitu lah cheq nak habaq kat hangpa! -.-


Doh gano , comey dop aku edit gmbr atas tuhh ? kalu comeyy gakk , shout2 lah etek kat shoutbox tuu dehh :)

Aku bukang nape , just nok tahu jee piye hok brehi ngat stalk blog aku nihh . Ye ahh kangg , sekali sekale aku nk bajet artis gituu , dakpe gok okk ? ke guane ? :D

Yang selalu stalk tuu , stalk jugak . Ehh apa aku cakap ni -.- okayy diam! dah baca tuuu tinggal lah jejak jugakk , jangan ah pegi gituuuu jee :(

ItEwW tAhUkK tAkDe oWunXx PoN yAnG bAcA bLOg ItEeWw , UhUkXx2 , iTeEw cEdiWhH aRh cAnNiKkKxx , NuX nAnG!sS :'<

Yaaa guys , I don't need your pity btw :) and also you don't need to click button like at the post or leave your footsteps just because pity of me . N O N E E D okayyy! :D
-
-
-
-
-
-
-
-
-
\/


hehehe ^^v yeayyyy! kitaa tahuu omeyyy!
okayy namo puji lebih2 , nnti kita kembang!
hehe ada yang jeles or meluat ?
aku kesah pe? *jeling*


Seee ? there's was 1 2 3 4 5 6 , yeahhh six of language types here!
err is't my english right ?
urghhh nvrmnd! kau kisah pe ? *jeling*